Uzavírka vstupu do Stromovky z Čechovy ulice
Od 10.1.2024 je zcela uzavřena brána do Stromovky z Čechovy ulice. Dle informační cedule v místě je důvodem rekonstrukce přilehlého hřiště a měla by trvat do 30.4.2024.
This section lists issues - problems on the street network and related matters.
Issues always relate to some geographical location, whether very local or perhaps city-wide.
You can create a new issue using the button on the right.
Listed issues, most recent first:
Created by Ondřej Zeman // 0 threads
Od 10.1.2024 je zcela uzavřena brána do Stromovky z Čechovy ulice. Dle informační cedule v místě je důvodem rekonstrukce přilehlého hřiště a měla by trvat do 30.4.2024.
Created by MD guru // 1 thread
Dobry den,
jezdim na kole celkem casto do prace. at uz jezdim po A24 nebo pres litoznicke rybniky, tak ve stejnem bode se musim napojit na A238 ktera je soubezna s hlavnim tahem v Dubci, tj. ulice Starodubecska. Tato silnice je pomerne hodne vytizena automobilovou dopravou a chapu, ze pro nektere je toto faktor proc na kole vubec nejezdi prave tudy.
Navrhuji Nove propojeni A24 s A238 kolem rybnika "V Rohozniku".
Jakmile toto nove propojeni vznikne, lze odklinit A238 tak, ze se napoji pres hraz tohoto rybnika prave na toto nove propojeni, tak aby A238 sla mimo hlavni Starodubecskou ulici.
nove propojeni: od A24 od Netluk az do pulku rybnika vede zpevneny povrh. Pak stezka vede kolem rybnika kde v destivych dnech muze mit tendenci byt hodne banhniva. V jednom bode je nutne prekonat mensi brod (dalo by se prekonat jednoduchym dreveny mostkem. Za rybnikem se nove propojeni navaze na existujici Naucnou Stezku Dubec - Uhrivenes, ktera obiha cely rybnik Rohoznik, ale je spise hlinena az bahnita a musi prekovanavat vetsi "kopce".
NS Dubec - Uhrineves je v bode napojeni meho navrhu z makadamu a tim pro silnicni kola a trekova kola mene vhodna (ja mam gravel a je to tak na hrane, tak kdyby doslo k uprave i porvchu tento NS v navrhovanem useku, bylo by to urcite ku prospechu veci.
Agenda k mape:
Svetle zelena - zpevneny povrch
tmave zelena - nezpevneny povrch & makadam na NS
cervena barva - trasa soucasne jizdy
oranzova barva - napojeni A238 na nove spojeni.
dekuji
Lukas Zampach
606 71 73 73
Created by Matěj V. // 1 thread
Nějak mě nenapadlo si to cestou vyfotit (a cestu tudyma v tomhle ročním období nedoporučuju nikomu opakovat, je to tam fakt zabahněný až místama na hraně průjezdnosti), ale tady je na vjezdu do lesa Zákaz vjezdu, namísto zákazu motorových vozidel. Na koho se v tomhle má smysl obracet?
Created by Martinson // 0 threads
Semafor zastavuje auta aby neblokovaly tramvaje ve Vyšehradském tunelu. Semafor zbytečně zastavuje cyklisty v cyklopruhu. Bylo by vhodné doplnit stále zelený cyklosemafor.
Created by zimous // 1 thread
Dobry den,
bylo by prosim mozne upravit krizeni cykostezky z Thamovy ulice a Rohanskeho nabrezi? Nyni jsou cykliste navadeni na prechod pro chodce,kde se motaji. Idealne udelat prujezd v zelenem oddelovacim pruhu, viz priloha.
Created by Petr Sokola // 1 thread
neprůjezdné. odstavená motorová vozidla, nový typ zábrany (betonový).
Created by RK // 2 threads
červený křížek: neprůjezdný úsek
zelený křížek - tudy sice vede oficiální trasa, ale málkdo tudy jezdí
zelený čára - klidný ulice, hojně využívaná cyklisty (úsek ve Škrovádské ulici už tak klidný není, není ani moc bezpečný, je tam úzká frekventovaná ulice).
Created by Martinson // 1 thread
Špatně zvolená dlažba, nepříjemné i na horském kole
Created by Jenda // 1 thread
Krčská by se dala používat jako alternativa k rušné ulici Na Strži, zejména teď když je kvůli stavbě metra D Na Strži různě přerušována a omezována. Bohužel obsahuje krátké jednosměrné úseky, které tomuto brání:
- směrem z centra je nově zjednosměrněn kousíček u vyústění z „náměstíčka“ do Antala Staška
- směrem do centra je jednosměrný kousek u Pacovské. Zejména tohle mi přijde úplně zbytečné a naschvál (nejspíš se někdo snažil zabránit automobilovému tranzitu a omylem tam dal jednosměrku i pro cyklisty), ten úsek je velmi široký, dokonce širší než navazující obousměrná část a žádné jiné problémy tam nejsou.
Created by Zbyněk // 0 threads
Chybějící přechod pro chodce/přejezd pro cyklisty k terminálu
Created by Zbyněk // 0 threads
Nebezpečný podjezd pod silničním okruhem
Created by Zbyněk // 0 threads
Nebezpečný podjezd pod železničním mostem
Created by Dusík // 0 threads
Je nezbytně nutné dokončit cyklostezku Jana Černého od podjezdu až bytovým domům u letiště.
Created by Dusík // 0 threads
S ohledem na vzrustající intenzitu dopravy na ulici Jana Černého a stále nedokončené další etapy cyklostezky je třeba, ve výše zakreslených místech, pro bezpečnou cestu cyklistů zřídit sdružené přechody pro chodce a přejezdy pro cyklisty.
Created by Dusík // 0 threads
Na cyklostezce v ulici Akademika Bedrny je několik přerušení, kdy je dána přednost autům odbočujícím a křižujícím cyklostezku. Výrazně bezpečnější by bylo zřízení sdružených přechodů pro chodce a přejezdů pro cyklisty. Navíc je s ohledem na nebezpečnou výšku obrubníků třeba jejich snížení, aby nebyli lidé nuceni dělat totéž sami pomocí majzlíků.
Pravý jízdní pruh směrem z centra v úseku od podjezdu až k zastávce Kukleny škola by mohl být pro větší bezpečí cyklistů vyhrazený pro bus, cyklisty a taxi.
Created by Dusík // 0 threads
V ulici vede páteřní cyklotrasa č. 14, přičmež je ulice úzka a auta zde jezdí rychle. Vzhledem k tomu, že se jedná místní komunikaci v zástavbě rodinných domů a plánovaná cyklostezka do Stěžer je kvůli Nové Zelené v nedohlednu, tak by bylo žádouscí vyznačit v ulici alespoň piktogramový koridor pro cyklisty a snížit rychlost.
Created by Jan Zídek // 0 threads
Návrh se týká signálního plánu semaforů na křížení ulice Zborovská s ulicí vedoucí k hlavnímu vchodu fakultní nemocnice.
Současný signální plán vypadá následovně: 1. Zelená pro auta jedoucí rovně po ulici Zborovská
2. Zelená pro auta najíždějící od nemocnice na ulici Zborovská a zároveň zelená na přechodu pro chodce přes ulici Zborovská. Auta musí čekat, až všichni chodci přejdou.
3. Zelená pro auta zahýbající z ulice Zborovská doleva k nemocnici.
V časovém úseku č. 2 musí dát auta odbočující od nemocnice na ulici Zborovskou dát přednost chodcům na přechodu, pokud by v tomto časovém intervalu svítila zelená pro chodce a zároveň zelená pro auta odbočující doleva k nemocnici, ubylo by kolizních situací a zvětšila by se průjezdnost křižovatky. Auta od nemocnice na Zborovskou by pak dostala signál volno v dalším časovém úsek, kdy mají chodci červenou.
Created by Charlie // 1 thread
Na silnici před sídlem (hlavním vchodem) Zdravotnické záchranné služby Královéhradeckého kraje na adrese Hradecká 1690/2a, 50012 Hradec Králové - Nový Hradec Králové je poněkud nelogicky zakázaný obousměrný provoz před nedávno vybudovaným přejezdem pro cyklisty, který spojuje ulici Hradecká a ústí Třídy Edvarda Beneše. Řešením by bylo upravení místní situace tak, aby cyklisté mohli legálně projet k této spojnici a pokračovat dále po ulici Hradecká, tzn. posunout zákazovou značku o několik metrů dále. V nejhorším případě ubudou 2-3 parkovací místa, ale situace bude bezpečnější pro všechny účastníky silničního provozu. (Situaci má smysl řešit i vzhledem k úvažované výstavbě křižovatky Mileta, dopravní zatížení této části je značné.)
Created by masta // 0 threads
Zcela chybějící cykloinfrastruktura podél ulice Bří. Štefanů
Created by masta // 0 threads
Zcela chybí propojení pro cyklisty mezi Lipkami a Gočárovou třídou, především ve směru z jihu na sever.
Created by masta // 0 threads
Stav povrchu sdružené cyklostezky a chodníku podél ulice Brněnské je velmi špatný. Když už je stezka velice úzká, bylo by vhodné, aby alespoň povrch byl hoden západoevroského města 21. století.
Created by masta // 0 threads
Zcela chybějící inrastruktura pro cyklisty. V (bývalé) zeleni stojící vozidla brání pohybu pěších i ckylistů na jedné ze dvou spojnic Moravského předměstí a centra města.
This map shows all issues, whether points, routes, or areas:
The most popular issues, based on the number of votes:
Created by Václav Kříž // 0 threads
Mapka http://www.waltrovka.cz/lokalita/ naznačuje, že na tomto místě budou obrubníky a pět metrů trávníku dělit parkoviště a Peroutkovu. Je žádoucí zajistit, aby mezi parkovištěm a Peroutkovou byl možný komfortní a legální průjezd na kole. Je možné to provést pomocí 2,5 metry široké zpevněné zkratky v úrovni vozovky. Je žádoucí zkratku provést bez schodů, prudkých zatáček, nepřehledných míst či jiných překážek.
Může vypadat podobně jako řešení na přiložené fotce. (Streetview ze stejného místa zachycuje staré řešení z r. 2009: https://goo.gl/maps/IbwFh)
Obyvatelům velké části Rezidence Waltrovka by tato zkratka umožnila vyhnout se části kostkované Peroutkovy a místo toho jet nově postavenými klidnými ulicemi. Napojení na Peroutkovu je důležité, je to nejkratší spojnice do centra Prahy. I bez zkratky by si tudy část obyvatel Rezidence Waltrovka zkracovala cestu přes trávník.
Created by Václav Kříž // 1 thread
V září 2013 byl úsek jednosměrný. To komplikuje průjezd po doporučené trase propojující tři stezky.
Při cestě od Kublova nahoru na Pankrác používám cestu kolem sokolovny na Kublově, dál ulicí U Kublova, Břidličná a dále po schodech k parku ČT.
Je to trasa absolutně bez automobilového provozu, preferuji ji při cestě do kopce namísto frekventované Jeremenkovy (i když je na ní cyklopruh).
Malá nepříjemnost je jednosměrka U Kublova (50m), ale horší jsou schody mezi Břidličnou, Vápencovou a parkem ČT, kde se kolo buď vede špatně nebo se nedá vést vůbec a musíte ho tedy nést.
Hodila by se strouha na kraji schodů, nebo plechový nájezd (korýtko).
Created by Jarmii // 1 thread
Vyznačený úsek je rozbitá cesta - záplaty, díry, kamení.
Kdyby se tady mohl vytvořit alespoň jeden celistvý pruh.
Created by MartinŠ // 1 thread
Navrhuji legalizaci chodníku podél většiny ulice Přetlucká ve Strašnicích na Praze 10. Ačkoliv nejde o nijak extra vytíženou silnici, je zde bohatě dimenzovaný chodník široký 2 metry a více. Byla by škoda ho nelegalizovat pro méně zkušené jezdce, kteří se bojí jezdit po Přetlucké, kde auta jezdí často rychleji než 50 km/h. Součástí by byl i vznik asi 8 sdružených přechodů.
Created by Jenda // 1 thread
Zpomalovací semafor má trvale červenou a nereaguje na cyklisty.
Created by Václav Kříž // 0 threads
Dále jsem navrhoval:
2) Zřejmě je to u Vás citlivé téma, ale pro komfortní průjezd na kole
považuji za vhodné zlegalizovat 2 průjezdy příčně přes lázeňský park.
Mezi ulicemi Tyršova a Dr. Beneše, Lázeňská a Pionýrů. Klidně s
vyznačenou rychlostí 5 km/h. A jasně komunikovat: "nemusíte nově
sesedat, ale můžete jen rychlostí chůze."
Z Odboru vnitřních věcí - odd. majetku města, Městský úřad Poděbrady
e-mail: komunikace@mesto-podebrady.cz
mi v srpnu 2014 odpověděli:
Návrh č. 2 v tuto chvíli nelze realizovat. Lázeňský park je nesmírně frekventovaný chodci a neumíme si představit, že by se chodci a cyklisté navzájem ohrožovali.
(až se podnět jednou rozhodnou zrealizovat, navrhuji včetně dodatkových tabulek "mimo: symbol kola" pod slepou v Lázeňské a Tyršově.
Dokumenty pro potřeby HK cyklokomunity (hlavně zápisy z jednání)
Created by MartinŠ // 1 thread
V centru Modřan, u tramvajové zastávky a zastávky busů poliklinika Modřany, zdejší obchodní pasáže, bytové zástavby a tak dále chybí stojanové hnízdo podobně jako v lokací Nádraží Modřany („U Kina") u Vltavy. Kvalitní stojany by byly příhodné pro soukromá kola, stejně tak pro sdílená kola. Už teď je totiž nejjižnější Rekolí stanice „U Kina" jedna z nejvytíženějších vůbec.
Kolem prochází cyklostezka A21. Konkrétní tip na umístění stojanů nemám, snažil bych se je situovat co nejblíže k cyklostezce a ke stanicím MHD. Zároveň podle mě nebude třeba betonovat nějaké zelené plochy, místa je celkem dost.
Created by Martin Cizek // 1 thread
Legalizace průjezdu ulicí Na Kopečku.
Created by Václav Kříž // 0 threads
"V Doupovské do konce září 2014 probíhá souvislá údržba komunikace o ploše 15 635 m2. Po vyfrézování bude položen nový živičný povrch v úpravě snižující hluk." Zdroj:
http://www.praha.eu/jnp/cz/doprava/automobilova/tsk_opravi_ulici_generala_sisky_a.html
Pokud chceme, aby rekonstrukce zahrnovaly například cyklopruhy, musíme se po nich ptát. Proto hledám dobrovolníka, který:
- se na http://dotazy.praha.eu/ zeptá náměstka Nouzy, jak bude rekonstrukce Doupovské využita pro zlepšení komfortu cyklistů.
- bude sledovat zprávy, co za rekonstrukce se chystá http://www.praha.eu/jnp/cz/doprava/-logic-portal-templates-specials-news_archive_special.html a hlásit je sem jako podněty
- se bude na podobné otázky ptát soustavně
Created by MartinŠ // 1 thread
Navrhuji legalizovat chodník podél Dobronické mezi Libuší a Kunraticemi a vytvoření kvalitní stezky dlouhé 580 metrů. Ulice je rozlehlá, místo zde je a zasloužilo by si revitalizaci. Stačilo by v podstatě stezku vyznačit, případně přidat nový asfalt. Dobré by bylo doplnit cyklopřechody na konec i začátek stezky. V rámci akce by mohlo vzniknout i nové stromořadí.
Ulicí je vedena cyklisticky frekventovaná cesta A21, cyklisté by stezku preferovali před rušným provozem na ulici.
Výsledek by vypadal takto: http://streetmix.net/-/774256
Created by Pavel Mašek // 1 thread
Nájezd na stezku je velmi nebezpečný směrem do Prahy - protijedoucí auta nejsou za zatáčkou vidět, jezdí rychle, nájezd pod vozovkou je hloupě klopený a ostrý, do zatáčky také není vidět...
Created by Vaclav Lexa // 1 thread
Napojení mezi stezkou pro chodce a cyklisty od ulice Matttioliho a Vivo Hostivař a cyklostezkou A233 není nijak řešena a je zde zákaz vjezdu mimo dopravní obsluhu a pro kola nevyhovující povrch seilné vrstvy štěrku do kterého se kola s uzšími koly boří a jízda je nepříjemná až nebezpečná (v případě brždění nebo zatáčení). Navrhuji zde doplnit zákazovou značku dodatkovou značkou mimo kol a upravit průjezd tak, aby se dalo projet v obou směrech na kole.
Navíc si zde udělalo parkoviště SK Hostivař. Přitom mají legální vyasfaltované parkoviště o kus dále, které ale oplotili a zamknuli. V době tréninků na hřišti zde parkuje velké množství aut a přijíždí / odjíždí, takže je zde dost provoz (přes zákaz vjezdu!).
Zatím jsem zjistil že tuto cestu spravuje MČ P15 (ne TSK). Podal jsem podnět přes zmente.to, nevím jestli a jak to funguje.
Created by Václav Kříž // 0 threads
Ulice vedoucí k Labi je označena jako slepá. Navrhuji doplnit dodatkovou tabulku "mimo: symbol kola". Zlepší orientaci a důvěru lidí na kole v dopravní značení.
I přesto, že je do slepé značena cyklotrasa žlutými cedulkami, považuji za vhodné označit, že někam vede, i pomocí dopravního značení. Každý kus dopravního značení, který je pro cyklisty užitečný, je učí se na toto značení koukat.
Created by prt // 1 thread
Cca v červnu 2018 byly nově zjednosměrněny (i pro cyklisty) ulice Na Planině a nejzápadnější úsek ulice Nová cesta.
Je tak nejen zhoršen průjezd územím (mimo frekventovanou ulici Zelený pruh), ale i zhoršena cesta k ZŠ a gymnáziu (od východu nutno jet přes Zelený pruh) nebo z těchto škol (na západ nutno objet blok).
Ulice Na Planině je (byla) pro výjezd na Zelený pruh lepší, protože je zde menší provoz než v Točité a lepší rozhledy než při výjezdu z ulice Za Pruhy.
Řešením je (a mohlo být již při změně...) doplnění dodatkových tabulek s výjimkou pro jízdní kola, případně zřízení Zóny 30 (klidně v celé oblasti mimo ulici Zelený pruh).
Při rekonstrukci Francouzské se zapomnělo vyměnit některé vpusti za ty s příčnou mřížkou. Většina asi vyměněná byla - třeba na druhé straně ulice, kde ale cyklisti nejezdí. Tady ty dvě, které jsou z pohledu cyklo nejvíc potřeba, zrovna vyměněné nebyly... Hlavně když auta stojí, vpravo svítí zelená a cyklista může objet kolonu zprava, má ty vpusti v cestě.
Napsat na TSK přes formulář závad na vpustích? Nebo na Prahu 10?
Created by Václav Kříž // 0 threads
Pokud na tomto místě ještě je: Zákaz vjezdu všech vozidel (B1) vyměnit za Zákaz vjezdu všech motorových vozidel (B11). Umožní legální průjezd na kole.
Created by Martin Cizek // 0 threads
Návrh v pasportu možných obousměrek KCD, z r. 2008. Bohnice - Kobylisy (by-pass Čimické).
Odbor dopravy MČ P8 slíbil v září 2013 zadat vypracování projektu.
Created by mabra // 1 thread
Jednosmerna ulice ve vyznacene trase ve smeru solidarity - uvalska
Created by Václav Kříž // 0 threads
Mezi cyklostezkou a vozovkou roste souvislé křoví. Konkrétně na tomto místě:
- zhoršuje vzájemný výhled cyklisty přijíždějícího od nádraží na chodce přicházející z přechodu od pivovaru (může jím být malé dítě)
- zhoršuje vzájemný výhled řidiče auta přijíždějícího od nádraží a odbočujícího doprava na cyklistu jedoucí po stezce od nádraží rovně
Považuji za dobrý nápad zkrátit křoví o pět i více metrů. Jednotliví účastníci provozu budou mít více šancí o sobě včas vědět a třeba i vhodně zpomalit, aby se stihli vyhnout bez úplného zastavení.
Poslal jsem do http://www.pardubice.eu/dejtip/dej-tip/
Co si o křoví myslíte?
Created by Bóřa // 1 thread
Na cyklostezce podél ulice U Stadionu je na křižovatce u Kauflandu semafor pro cyklisty s tlačítkem, který je otočený směrem k přijíždějícím. Pokud tam přijdedu a chci si zmáčknout tlačítko, tak se pak musím metr vrátit, abych viděl na cyklistický semafor. Takže v praxi se všichni dívají na semafor pry chodce a ten pro cyklisty vůbec neplní svoji funkci.
Navrhuji semafory pro cyklisty otočit o 180 stupňů, aby se cyklista díval na ty přes ulici podobně jako chodci.
Created by Pavel Cvrček (Plzeň na kole) // 0 threads
Na cyklotrase 37 na sjezdu na Jíkalce je nebezpečně zvlněný povrch asfaltu. Stačí trocha nepozornosti či neznalost místa a člověk si natluče.
Problém jsem hlásil na město a mělo by se to řešit. Vede tam horkovod, takže se to řeší i s Plzeňskou teplárnou.
Created by muhl // 2 threads
V koridoru ulice Opatovská by mohla vzniknout atraktivní cyklostezka, jež by mnohým posloužila jako bezpečná a komfortní alternativa k průjezdu ul. Opatovská v HDP, kde člověk jedoucí na kole sdílí prostor se silným provozem IAD a MHD. Navrhovaná cyklostezka by dle mého návrhu využívala stávajících chodníků a cest, často málo využívaných, v blízkosti Opatovské, čímž by se výrazně snížily náklady na realizaci takového řešení.
Cyklostezka by začínala poblíž křižovatky Opatovská x Chilská, kde by plynule navazovala na cyklotrasy vedoucí ke stanici metra Opatov a do Kateřinek, případně na plánovanou cyklostezku do MČ Šeberov atd. Z tohoto bodu by stezka pokračovala v dopravním režimu C9 – smíšené stezky pro chodce a cyklisty až po křižovatku Opatovská x Křejpského. V mnou navrženém nejpřímějším trasování by bylo potřeba na tomto křížení zřídit sdružený přechod pro chodce a přejezd pro cyklisty; taktéž by bylo nutné vyasfaltovat cestičku k tomuto křížení ze západní strany. Ze strany východní, kde se nachází autobusová zastávka Ke Kateřinkám, navrhuji k ohledu na cestující MHD vyasfaltovat krátký úsek stezky pro cyklisty za přístřeškem zastávky; prostor tam na to ostatně je.
Od zmíněné autobusové zastávky by cyklostezka pokračovala po existující cestě k poliklinice Opatovská, která by se v ideálním případě vyasfaltovala, jelikož současný povrch je nevyhovující – viz Google Street View či ortofoto, a od jízdy na kole by odrazoval. Křížení výjezdu a nájezdu k poliklinice Opatovská bych řešil zřízením dvou sdružených přechodů pro chodce a přejezdů pro cyklisty (dále jako „přechodopřejezd“). Od polikliniky by cyklostezka pokračovala v režimu C9 po chodníku až k existujícímu přechodu u bus zastávky Metodějova. Zde bych vzhledem k velkému počtu chodců navrhoval realizaci přejezdu pro cyklisty přimknutému k přechodu pro chodce, což by vyžadovalo stavební úpravu. Stavební úprava by se dala s vůli zkoordinovat s plánovanou demolicí lávky procházející přímo nad tímto místem.
Za jediný podstatnější problém mého řešení považuji vedení stezky v oblasti zastávky Metodějova (blíž Penny Marketu), kde je možným rizikovým bodem prostor mezi sloupkem zastávky a starým přístřeškem + panely "na výlep reklamy". Problém by se dal do budoucna vyřešit nahrazením a přesunutím dotčeného přístřešku MHD, nad rámec zrušením nadbytečné panelové stěny.
Od „problémového místa“ stezka pokračuje v režimu C9 až po křížení s ulicí Bohúňova, kde by bylo nutno zřídit „přechodopřejezd“. Směrem na východ od ul. Bohúňova navrhuji trasování po existujících chodnících v režimu C9, zde se jedná o cca 400 m dlouhý nepřerušovaný úsek v jižním koridoru Opatovské, až po křížení s cyklotrasou A21 a ul. Novomeského, jež by stezka překonávala „přechodopřejezdem“.
Pokračovaní vedení cyklostezky navrhuji po málo využívané cestě v jižním koridoru ul. Opatovská v délce cca 250 m. Tento čtvrtkilometrový úsek by byl přerušen křížením Bajkonurské formou „přechodopřejezdu“. Odsud by se krátce pokračovalo po cestě v režimu C9 za bus zastávkou Háje, aby se předešlo střetům s cestujícími. V místech schodiště u bus zastávky by se cyklostezka přimkla k cestě v délce cca 300 m končící křižovatkou Opatovská x Mendelova. Zde bych uvažoval zřízení dvou „přechodopřejezdů“, aby mohla stezka přejít do příznivějšího severního koridoru Opatovské, kde by byla cca 350 m nepřerušovaně vedena po existujícím chodníku, s výjimkou křížení Nešporovy, jež by bylo nutno změnit v „přechodopřejezd“. Cyklostezka v tomto úseku mj. kopíruje budoucí vedení cyklotrasy A22 dle cyklogenerelu hl. m. Prahy.
Shrnutí, co by bylo potřeba:
Created by tomibender // 1 thread
Zásláno 13.4.2016 na svsmp, zatím bez odpovědi.
Návrh na změnu dopravního značení na křižovatce Vejprnická x Domažlická x Tylova
Vážení,
v první řadě bych Vám chtěl poděkovat za to, jak se zlepšily podmínky pro cyklistickou dopravu v Plzni za poslední léta. Cyklistika je ekologickým způsobem dopravy, nikoliv jen sportem. Proto mi mrzí, že v Plzni chybí více opatření, které by zatraktivnili cyklistiku jako dopravu. Vezměte prosím na vědomí můj návrh, který zjednoší cestu ze Skvrňan do centra města a na Jižní předměstí. Tato trasa má dle názoru mnoha lidí velký potenciál pro dopravu díky minimálním sklonům stoupání, navíc se nachází i v cyklogenerelu Plzně. Můj návrh s minimálními finančními náklady (přeznačení VDZ, dvě značky a jedna dodatková tabulka) zatraktivní cyklistickou dopravu v Plzni.
Zároveň vás žádám, abych byl vyrozuměn elektronickou cestou o vyřízení mého návrhu a v případě zamítnutí i argumentaci vaši, případně Odboru dopravy MmPlzně a DI PČR, proč to nelze.
1) Navrhuji přeznačení chodníku, který je minimálně využíván chodci na smíšenou stezku pro pěší a cyklisty, jednosměrnou pro cyklisty ve směru od konce již existující stezky na křižovatce Vejprnická X Křimická až ke sníženému chodníku před zastávkou tramvaje Škoda III. brána.
2) Vyznačení Cyklistického piktokoridoru (Nápis na vozovce V15) v pravích jízdních pruzích dle náčrtku
3) V pravých pruzích křižovatky vyznačení „Prostoru pro cyklisty před křižovatkou“
S pozdravem a přáním krásného dne XYZ