Uzavírka vstupu do Stromovky z Čechovy ulice
Od 10.1.2024 je zcela uzavřena brána do Stromovky z Čechovy ulice. Dle informační cedule v místě je důvodem rekonstrukce přilehlého hřiště a měla by trvat do 30.4.2024.
This section lists issues - problems on the street network and related matters.
Issues always relate to some geographical location, whether very local or perhaps city-wide.
You can create a new issue using the button on the right.
Listed issues, most recent first:
Created by Ondřej Zeman // 0 threads
Od 10.1.2024 je zcela uzavřena brána do Stromovky z Čechovy ulice. Dle informační cedule v místě je důvodem rekonstrukce přilehlého hřiště a měla by trvat do 30.4.2024.
Created by MD guru // 1 thread
Dobry den,
jezdim na kole celkem casto do prace. at uz jezdim po A24 nebo pres litoznicke rybniky, tak ve stejnem bode se musim napojit na A238 ktera je soubezna s hlavnim tahem v Dubci, tj. ulice Starodubecska. Tato silnice je pomerne hodne vytizena automobilovou dopravou a chapu, ze pro nektere je toto faktor proc na kole vubec nejezdi prave tudy.
Navrhuji Nove propojeni A24 s A238 kolem rybnika "V Rohozniku".
Jakmile toto nove propojeni vznikne, lze odklinit A238 tak, ze se napoji pres hraz tohoto rybnika prave na toto nove propojeni, tak aby A238 sla mimo hlavni Starodubecskou ulici.
nove propojeni: od A24 od Netluk az do pulku rybnika vede zpevneny povrh. Pak stezka vede kolem rybnika kde v destivych dnech muze mit tendenci byt hodne banhniva. V jednom bode je nutne prekonat mensi brod (dalo by se prekonat jednoduchym dreveny mostkem. Za rybnikem se nove propojeni navaze na existujici Naucnou Stezku Dubec - Uhrivenes, ktera obiha cely rybnik Rohoznik, ale je spise hlinena az bahnita a musi prekovanavat vetsi "kopce".
NS Dubec - Uhrineves je v bode napojeni meho navrhu z makadamu a tim pro silnicni kola a trekova kola mene vhodna (ja mam gravel a je to tak na hrane, tak kdyby doslo k uprave i porvchu tento NS v navrhovanem useku, bylo by to urcite ku prospechu veci.
Agenda k mape:
Svetle zelena - zpevneny povrch
tmave zelena - nezpevneny povrch & makadam na NS
cervena barva - trasa soucasne jizdy
oranzova barva - napojeni A238 na nove spojeni.
dekuji
Lukas Zampach
606 71 73 73
Created by Matěj V. // 1 thread
Nějak mě nenapadlo si to cestou vyfotit (a cestu tudyma v tomhle ročním období nedoporučuju nikomu opakovat, je to tam fakt zabahněný až místama na hraně průjezdnosti), ale tady je na vjezdu do lesa Zákaz vjezdu, namísto zákazu motorových vozidel. Na koho se v tomhle má smysl obracet?
Created by Martinson // 0 threads
Semafor zastavuje auta aby neblokovaly tramvaje ve Vyšehradském tunelu. Semafor zbytečně zastavuje cyklisty v cyklopruhu. Bylo by vhodné doplnit stále zelený cyklosemafor.
Created by zimous // 1 thread
Dobry den,
bylo by prosim mozne upravit krizeni cykostezky z Thamovy ulice a Rohanskeho nabrezi? Nyni jsou cykliste navadeni na prechod pro chodce,kde se motaji. Idealne udelat prujezd v zelenem oddelovacim pruhu, viz priloha.
Created by Petr Sokola // 1 thread
neprůjezdné. odstavená motorová vozidla, nový typ zábrany (betonový).
Created by RK // 2 threads
červený křížek: neprůjezdný úsek
zelený křížek - tudy sice vede oficiální trasa, ale málkdo tudy jezdí
zelený čára - klidný ulice, hojně využívaná cyklisty (úsek ve Škrovádské ulici už tak klidný není, není ani moc bezpečný, je tam úzká frekventovaná ulice).
Created by Martinson // 1 thread
Špatně zvolená dlažba, nepříjemné i na horském kole
Created by Jenda // 1 thread
Krčská by se dala používat jako alternativa k rušné ulici Na Strži, zejména teď když je kvůli stavbě metra D Na Strži různě přerušována a omezována. Bohužel obsahuje krátké jednosměrné úseky, které tomuto brání:
- směrem z centra je nově zjednosměrněn kousíček u vyústění z „náměstíčka“ do Antala Staška
- směrem do centra je jednosměrný kousek u Pacovské. Zejména tohle mi přijde úplně zbytečné a naschvál (nejspíš se někdo snažil zabránit automobilovému tranzitu a omylem tam dal jednosměrku i pro cyklisty), ten úsek je velmi široký, dokonce širší než navazující obousměrná část a žádné jiné problémy tam nejsou.
Created by Zbyněk // 0 threads
Chybějící přechod pro chodce/přejezd pro cyklisty k terminálu
Created by Zbyněk // 0 threads
Nebezpečný podjezd pod silničním okruhem
Created by Zbyněk // 0 threads
Nebezpečný podjezd pod železničním mostem
Created by Dusík // 0 threads
Je nezbytně nutné dokončit cyklostezku Jana Černého od podjezdu až bytovým domům u letiště.
Created by Dusík // 0 threads
S ohledem na vzrustající intenzitu dopravy na ulici Jana Černého a stále nedokončené další etapy cyklostezky je třeba, ve výše zakreslených místech, pro bezpečnou cestu cyklistů zřídit sdružené přechody pro chodce a přejezdy pro cyklisty.
Created by Dusík // 0 threads
Na cyklostezce v ulici Akademika Bedrny je několik přerušení, kdy je dána přednost autům odbočujícím a křižujícím cyklostezku. Výrazně bezpečnější by bylo zřízení sdružených přechodů pro chodce a přejezdů pro cyklisty. Navíc je s ohledem na nebezpečnou výšku obrubníků třeba jejich snížení, aby nebyli lidé nuceni dělat totéž sami pomocí majzlíků.
Pravý jízdní pruh směrem z centra v úseku od podjezdu až k zastávce Kukleny škola by mohl být pro větší bezpečí cyklistů vyhrazený pro bus, cyklisty a taxi.
Created by Dusík // 0 threads
V ulici vede páteřní cyklotrasa č. 14, přičmež je ulice úzka a auta zde jezdí rychle. Vzhledem k tomu, že se jedná místní komunikaci v zástavbě rodinných domů a plánovaná cyklostezka do Stěžer je kvůli Nové Zelené v nedohlednu, tak by bylo žádouscí vyznačit v ulici alespoň piktogramový koridor pro cyklisty a snížit rychlost.
Created by Jan Zídek // 0 threads
Návrh se týká signálního plánu semaforů na křížení ulice Zborovská s ulicí vedoucí k hlavnímu vchodu fakultní nemocnice.
Současný signální plán vypadá následovně: 1. Zelená pro auta jedoucí rovně po ulici Zborovská
2. Zelená pro auta najíždějící od nemocnice na ulici Zborovská a zároveň zelená na přechodu pro chodce přes ulici Zborovská. Auta musí čekat, až všichni chodci přejdou.
3. Zelená pro auta zahýbající z ulice Zborovská doleva k nemocnici.
V časovém úseku č. 2 musí dát auta odbočující od nemocnice na ulici Zborovskou dát přednost chodcům na přechodu, pokud by v tomto časovém intervalu svítila zelená pro chodce a zároveň zelená pro auta odbočující doleva k nemocnici, ubylo by kolizních situací a zvětšila by se průjezdnost křižovatky. Auta od nemocnice na Zborovskou by pak dostala signál volno v dalším časovém úsek, kdy mají chodci červenou.
Created by Charlie // 1 thread
Na silnici před sídlem (hlavním vchodem) Zdravotnické záchranné služby Královéhradeckého kraje na adrese Hradecká 1690/2a, 50012 Hradec Králové - Nový Hradec Králové je poněkud nelogicky zakázaný obousměrný provoz před nedávno vybudovaným přejezdem pro cyklisty, který spojuje ulici Hradecká a ústí Třídy Edvarda Beneše. Řešením by bylo upravení místní situace tak, aby cyklisté mohli legálně projet k této spojnici a pokračovat dále po ulici Hradecká, tzn. posunout zákazovou značku o několik metrů dále. V nejhorším případě ubudou 2-3 parkovací místa, ale situace bude bezpečnější pro všechny účastníky silničního provozu. (Situaci má smysl řešit i vzhledem k úvažované výstavbě křižovatky Mileta, dopravní zatížení této části je značné.)
Created by masta // 0 threads
Zcela chybějící cykloinfrastruktura podél ulice Bří. Štefanů
Created by masta // 0 threads
Zcela chybí propojení pro cyklisty mezi Lipkami a Gočárovou třídou, především ve směru z jihu na sever.
Created by masta // 0 threads
Stav povrchu sdružené cyklostezky a chodníku podél ulice Brněnské je velmi špatný. Když už je stezka velice úzká, bylo by vhodné, aby alespoň povrch byl hoden západoevroského města 21. století.
Created by masta // 0 threads
Zcela chybějící inrastruktura pro cyklisty. V (bývalé) zeleni stojící vozidla brání pohybu pěších i ckylistů na jedné ze dvou spojnic Moravského předměstí a centra města.
This map shows all issues, whether points, routes, or areas:
The most popular issues, based on the number of votes:
Created by Evael // 1 thread
Zobousměrněním dvou jednosměrných bloků v Osadní ulici by se vytvořila klidnější alternativa k jízdě po Komunardů. Ulice je široká dost, stačilo by přidat značení.
Created by Jan Fiala (Kalimero) // 1 thread
Pro auta jsou zde 3 křižovatky, z toho Elsnicovo nám x Voctářova velmi nepříjemná. Pro cyklisty přejezd Zenklovy a problematický přejezd Voctářovy.
Navrhuji zrušit komunikaci Voctářova na severní straně náměstí, automobilovou dopravu vést po trase Zenklova - Elsnicovo nám jižní strana. Křižovatka Voctářova x Zenklova by zanikla. Park by se rozšířil. Cyklostezka podle Rokytky by křížila pouze Zenklovu. Zanikla by nepříjemná křižovatka Elsnicovo nám x Voctářova, byla by zde pouze zatáčka. Zjednodušil by se automobilový provoz z nám Dr.V.Holého do Voctářovy, nyní část vozidel odbočí vpravo do Zenklovy, zde se otáčí a odbočují do Voctářovy.
Created by Vratislav // 1 thread
nstitut plánování a rozvoje hl. m. Prahy (IPR) představil koncepční studii okolí Národního muzea. Koncepční studie reaguje na potřebu revitalizovat tento prostor společně s otevřením zrekonstruovaného muzea, využít tak potenciál pro změnu, který zde vytvořila rekonstrukce muzea a stavba podzemního spojovacího tunelu mezi novou a historickou budovou Národního muzea.
Prostorem vede páteřní cyklotrasa A24. Provedení má být takové, že bude ve stoupání vedena podél tramvajové zastávky v pruhu šířky 3,75 metru, po vozovce provedené v dlažbě. Což je naprosto nedostatečné.
Created by Radim // 1 thread
Dobrý den!
Zajímalo by mne, jak správně projet kžižovatku U bulhara ve směru ze Žižkova do centra do ulice Hybernská. Řazení pruhů na značkách před křižovatkou je jiné než rozřazení v samotné křižovatce, v níž se pak musí přejíždět přes další 2 pruhy doprava a v neustálém hustém a nervózním provozu vznikají nepříjemné a nebezpečné situace. Nejeden spěchající řidič už tak na mne, či na přítelkyni troubil a sprostě pořvával, nicméně se vždy snažíme projet křižovatku podle značení. Místo objet nelze, jedině velkou zajížďkou a na chodníky samozřejmě nechceme. Je možno tento stav řešit a případně vyznačit (a sladit) rozřazení pro vozidla před křižovatkou a v křižovatce tak, aby to bylo naprosto jednoznačné a nevznikaly nebezpečné situace?
Ideálním řešením by samozřejmě byl nadjezd, anebo podjezd celé křižovatky a kolejí Hlavního nádraží (v návaznosti na konec cyklostezky A25), ale chápu, že to je přání z říše snů :-)
Děkuji!
S pozdravem
Radim Chrobok
Created by Vratislav // 1 thread
Ve strmém stoupání Chorvatské je nezbytné zlepšit komfort jízdy ve stoupání. V úvahu připadá zřízení cyklopruhu a v dolní části (Norské) legalizace jízdy po východním chodníku směrem nahoru.
Aktualizace: Na rok 2017 nebo 18 se zde připravuje odstranění staré hlukové zátěže (dlažby) - je třeba, aby TSK v rámci této akce zřídila ve stoupání ochranný nebo vyhrazený cyklopruh.
Created by Marek Beneš // 1 thread
Zdravím, v ulici Voctářova v úseku od Libeňského mostu k Metrostavu bylo nově namalováno podélné parkování. Bohužel se tím hodně zhoršily podmínky pro jízdu na kole. Dříve zde sice řidiči nedodržovali max. povolenou rychlost, ale díky velké šířce vozovky to bylo pro cyklistu relativně v pohodě (bylo dost místa pro předjetí). Nyní je pruh z centra kvůli parkování zúžený, řidiči jsou ale stále přepnutí na "dálniční mindset" z Rohanského nábřeží a jedou co to jde. Na fotce jde (trochu) vidět náklaďák předjíždějící cyklistu s bočním odstupem cca 30 cm. Bylo by dobré zde co nejrychleji namalovat cyklopruh. Výhledově by si ulice zasloužila kompletní redesign (např. chodníky po obou stranách, stromořadí atd) aby se podařilo opravit současný dálniční charakter ulice.
Created by Petr Dlouhý // 1 thread
Bylo by velmi žádoucí prodloužit cyklostezku podél Evropské ulice a ukončit jí v místě s jasnou vazbou na okolní cyklistickou infrastrukturu. Ideálním takovým místem může být cyklotrasa 201 s možností pokračovat do Velvarské a Generála píky.
V úseku Šárecká - U Hadovky jde téměř o pustý chodník s minimem vjezdů, vchodů a dalších vazeb. Ve zbylém úseku je to problematičtější, nicméně místo zde je.
Na přirozené křížení bylo instalováno zábradlí.
Created by Jitka // 1 thread
Průjezd touto křižovatkou není zrovna jednoduchých v řešení. Bohužel průjezdu do ulice U Výstaviště z ulice Dukelských hrdinů brání velké hrbolaté kostky, proto většina cyklistů volí jízdu po chodníku či odbočení po tramvajové koleji, což je jen pro silné žaludky.
Navrhuji pro zlepšení
1. lepší povrch ( otázka financí)
2. levnější varianta - oddělení dopravy
V ulici U Výstaviště je velké parkoviště s dvěma chodníky mezi kterými je zábradlí přímo vybízející k samostatnému obousměrnému cyklopruhu. Tedy oddělení dopravy od aut i chodců
Pak ale nastává problém návaznosti na ulici Za Elektrárnou či Partyzánskou.
V opačném směru ze Stromovky je výjezd o poznání jednoduší přesto není značeny, přejezd přes kostky taky není zrovna rychlý.
I z tohoto směru by cyklopruh na parkovišti byl vítaný.
Poslední kolizní místa jsou přechody. Navrhovala bych přechody rozšířit a spojit pruhem pro cyklisty na straně blíže k silnici tak aby mohl cyklista bez křížení chodců vjet na chodník z ulice Dukelských hrdinů a po zmáčknutí semaforu pokračovat přes U Výstaviště na pěší zónu.
U čekárny na tramvaj by sedá pruh spojit s cyklopruhem u parkoviště případně udělat odbočku do Stromovky. Stačilo by posunout čekárnu o dva metry k Výstavišti.
A k tomu stačí jen pár litrů barvy a několik značek s modrým kolem plus jeden semafor s tlačítkem.
Created by Tomáš // 1 thread
Lávka na císařskou louku je zanesena v územním plánu, v současné době je její umístění opět projednáváno. Zda bude realizována a případně kdy je však nejisté.
Lávka by umožnila průjezd Smíchova od Lihovaru ke Smíchovskému nádraží. Byla by alternativou k ulicím Nádražní a Strakonická, které nejsou pro cyklisty v současnosti přívětivé.
(2017: updatována poloha lávky podle připravovaného projektu)
Created by Daniel Hauser // 1 thread
Smerem na jih (k Manesu) jedna z nejhorsich krizovatek v Praze, stridaji se zde koleje, dlazba, ne uplne stastne napojeny asfalt a samozrejme velky provoz.
Created by Václav Kříž // 1 thread
Při jízdě od Ministerstva dopravy do Petrské čtvrti je nutno zastavit, sundat kolo z vysokého obrubníku a pak 50 metrů pokračovat v protisměru.
Cykloobousměrka vyznačena 2018-19, obruba snížena 2020.
Created by Petr Dlouhý // 1 thread
V Povltavské ulici je cyklotrasa A2 vedená jedním směrem po chodníku a druhým směrem cyklopruhem po rušné silnici. Vzhledem k jinak výhradně segregovanému rekreačnímu charakteru této trasy a její oblíbenosti pro vyjížďky rodin s dětmi se domnívám, že je potřeba vyřešit i tento úsek plně segregovaně od automobilového provozu. Po dostavbě tunelu Blanka se navíc dá očekávat výrazné zvýšení provozu v této ulici.
Řešením může být buď rozšíření stávajícího chodníku na šířku, která by umožňovala obousměrný provoz cyklistů. Obávám se ale, že toto řešení by vyžadovalo rozsáhlé stavební úpravy (opěrná zeď, kácení stromů, přemísťování pouličního osvětlení).
Druhou možností by bylo upravit pěšinu vedoucí podél řeky. Po průzkumu terénu se domnívám, že stvětlá šířka této pěšiny je dostatečná (odhadem je šířka na většině cesty větší než 2 metry).
Případně by se daly obě cesty zkombinovat (jedna pro pěší, druhá pro cyklisty nebo průjezd v každém směru po jedné z nich).
Created by Václav Novák // 2 threads
Cesta mezi Na Knížecí a Meet Factory nabízí bezpečnou alternativu Nádražní ulici, ale vjezd je zde zakázán. Povolení vjezdu cyklistům by skoro nic nestálo a odstranilo by to problémy, které kvůli tomu vznikají.
Created by t.tichy@post.cz // 1 thread
Chodníky podél Průmyslové jsou chodci relativně málo využívané, bylo by je možné přeměnit na smíšenou cyklostezku. Bohužel na všech přechodech jsou vysoké obrubníky, které by bylo potřeba odstranit.
Created by Martin Cizek // 1 thread
Cykloobousměrka od Palackého ke Karlovu náměstí. Dnes nelegálně ulicí Na Moráni s auty nebo po tramvajovém pásu. Návrh v pasportu možných obousměrek KCD, z r. 2005. Součást projektu z roku 2006 a zadávací karty z roku 2010.
Created by Václav Kříž // 1 thread
Zlegalizuje pohyb po praktické trase. Zvyšování prostupnosti území. Zřejmě nutná koordinace Prahy 10 s Prahou 4.
Created by Jirka // 1 thread
Při případné rekonstrukci SSZ a křižovatky ulic Argentinská a Plynární neopomenout zbudovat cyklistické přejezdy napojující stezku podél Argentinské na Most Barikádníků a Ortenovo náměstí.
Created by Jan Votoček // 1 thread
Ve směru do centra se nedá rozumně najet na náplavku na Výtoni. Jedna z možností kudy na ní najet, je přechod za tramvajovou zastávkou směrem do centra.
Pro větší pocit bezpečí by asi pomohlo nějaké značení, varování na silnici, že tam odbočují cyklisté doleva a křižují tramvajový pás.
Created by Petr Dlouhý // 1 thread
Vybudování plnohodnotné cyklostezky v tomto krátkém úseku okolo Ústřední vojenské nemocnice by umožnilo využívat skvělou jinak skvělou zklidněnou trasu A150. Také by se tím znásobil efekt procyklistických úprav podél ulice Na Větrníku.
Created by Jan Rambousek // 2 threads
Naprostý nedostatek míst pro umístění jízdních kol na Hlavním nádraží v Praze.
(Počet obyvatel: 1,2 mil., 2 mil. v metropolitní oblasti
Počet cestujících na hl. nádraží (denně): 100 000
Počet míst na kola: cca 10 !)
Navíc kamery rozmístěné všude možně, ale na kola ve stojanu nikoliv, což jsem zjistil, když jsem šel ohlásit zmizení kola :-)
Created by Petr Dlouhý // 1 thread
Cyklostezka A15 nabízí klidové spojení centra a Hládkova. Jediné přerušení na této cestě tvoří vyznačený úsek ulice Jelení, ve kterém jsou sice vyznačené cyklopruhy. Ty však nejsou dostatečně napojené na zbytek trasy a navíc je nutné na krátkém úseku několikrát křížit rušnou ulici. Cyklopruhy navíc nejsou dostatečným řešením pro slabší účastníky (děti, staří lidé).
Bylo by velmi žádoucí propojit tento úsek klidovou cyklostezkou v prostoru zeleného pásu oddělujícího tramvajovou trať a ulici. Šířka tohoto pásu je více než dostatečná, jediné co je potřeba vyřešit je průjezd dočasnou a stálou zastávkou na obou koncích tohoto pásu.
Usnadnění rychlého průjezdu a příjezdu do centra/z centra na kole přes SJM jako součást její plánované humanizace. Je možné uvažovat o mnoha variantách a postupných krocích, osobně jsem zatím neslyšel o studii, která by cyklopruhy navrhovala, pouze ústní proklamace. Lze vyjít např. z této: http://www.ozvucnadeska.cz/uploads/assets/jednani2_2/magistrala_road_map_20120522.pdf
Prvním krokem by mohl být cyklopruh v Legerově vedený variantně k Bulharu / Florenci / Hlávkově mostu / Bubenskému nábřeží. Odbočení vlevo by se řešilo zálivy a světly. Napojení do centra přes parčík ze současného cyklochodníku na Nuselském mostě.
Created by Petr Dlouhý // 1 thread
Pokud se chce cyklista dostat z jednoho konce díry v cyklotrase A2 na konec druhý, je nejlepší možnost průjezd přes Alšovo nábřeží.
Křížení komunikace z Mánesova mostu, kterou musí na Palachově náměstí překonat je poměrně nepřehledné a chybí zde směrové značení.
Bylo by vhodné tudy cyklotrasu A2 proznačit, lépe specifikovat místo křížení pro cyklisty pomocí vyznačení nějakého koridoru na vozovce a upozornit řidiče aut na jejich přítomnost pomocí značky A19 - cyklisté.